Välkommen till GyllenTass blogg

4 Mars

Publicerad 2012-03-04 11:16:13 i Allmänt

Ja då var det dags att uppdatera lite.

Min Lovis har nu flyttat till Inga-Lill Kumlin på Chigimlis och har fått ett underbart hem!!

Även lilla Bonnie har flyttat. Hon har fått ett nytt hem hos Emelie i Göteborg! Där kommer hon att få följa med Emelie till stallet och alla hästarna. Bonnie har fått ett underbart hem också!! 

Min Prins Aragon bor hemma hos Josefine och Erik, han har det så bra och jag är så tacksam att dom hjälper mig med honom <3 Tack mina goa vänner <3

Det kommer att bli en spännande vår för oss! Väntar på att Bianca ska komma i löp, hoppas att det blir som vi vill i slutet av Mars!! ;) Hon kommer att paras med Morshibas Chippzz, jag är så tacksam att få låna honom. Tack Ninni Agelstam Morshibas Kennel.

Aragon, Josefine och jag var på Hässleholms valputställning. Det var en mkt trång och varm lokal, så dit åker vi inte fler ggr. Nästa år blir det i Sätila ist!

Aragon skötte sig jättebra och fick kanonfin kritik.Han placerade sig som 2:a i sin klass.



Finaste Loppan <3



Emelie och hennes fina Bonnie <3



Josefin och vår Prins Aragon i Hässleholm :)







Domaren Sofie Lönn letar fontanell ;)  Men min prins har ingen fontanell :)






Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela