Välkommen till GyllenTass blogg

Växjö utställningen

Publicerad 2011-11-06 22:32:16 i Allmänt

Då har vi varit i Växjö på utställning. Det var enormt många Chihuahua anmälda, tror att det var ca 120 långhår vet inte hur många kh det var.
Jag ställde Lovis ( GyllenTass Softail from Harley)i valpklass, hon blev oplac men fick kanonfin kritik! Jag är jättenöjd med henne, hon var så duktig i ringen!!

Sen ställde jag Lillie (Honey Paj's Naughty Bottom) i UKL, där fick vi Good men jag är nöjd ändå. Lillie fick jättefin kritik av Rudi Brandt, men han vill att hundarna ska bära sin svans ordentligt!

Sist men inte minst ställde jag min Bianca ( GyllenTass Happy Rebecca) Plac sig som 3:a i sin klass med CK och kanonkritik. I bästa tikklass blev vi sen oplac. Men jag är så stolt över mina hundar och konkuransen var verkligen hård!!



Min underbara Bianca <3





Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela